Speciální prodejny textilní, obuvnické, elektro a ostatní
Speciální řešení pro provozovny potřebou přímého prodeje přes PLU a EAN, včetně řešení skladového hospodářství.
Představujeme Vám jedno ze speciálních řešení určených speciálně pro provozy s potřebou přímého prodeje přes PLU a EAN. Systém je velmi variabilní, proto jsme schopni vše přizpůsobit Vašim představám a požadavkům. Řešení nabízí nejen možnost online evidence skladového hospodářství a to ve formě centrály a jednotlivých pobočkových terminálů. Jedná se o velice efektivní řešení pro provozy s jedním a více středisky/sklady a příznivým poměrem cena / výkon.
Profesionální pokladní sestava
Obchodní systém FINTA obsahuje všechny dostupné funkce, které moderní obchod vyžaduje. Podporuje prodeje podle obsluh, prodeje přímými tlačítky, přes PLU a EAN, šťastné hodinky a VIP prodeje včetně slev a akcí a to vše v reálném čase. Samozřejmostí je velký výběr manažerských funkcí pro vyhodnocování výsledků prodejů a výstupy pomocí tiskových sestav, které připravíme tak, jak si bude přát.
Vlastnosti systému
Systém je schopen pojmout všechny skladové operace včetně inventur. Systém FINTA automaticky zpracovává všechny prodané položky a všechny stavy jsou vidět v aktuálních výších. Systém umožňuje vzdálenou správu on-line a to vede ke zjednodušení přehledu o stavech skladů, připravovaných expedicích výrobků, nebo jen k rychlému zjištění stavu prodejů.
Přínosy systému
Systém Vám tímto zjednoduší práci při vyhodnocování ekonomických výsledků. Na konci každého dne je na pokyn obsluhy provedena uzávěrka a systém zaeviduje všechny provedené prodeje a pohyby na skladových kartách. Na základě této informace se vytvoří doklad o uzavření účetního období. Tímto způsobem je pohlídaný prodej i skladové hospodářství na vaší provozovně i bez nutnosti Vaší osobní přítomnosti.
Doporučená sestava
|
Pokladní terminál: | PT-6212 | Detail |
|
Skener čárových kódů: | ID VEGA-1010 | Detail |
|
Váha: | SM-500 DP | Detail |
|
Pokladní zásuvka: | E5415 | Detail |
|
Software: | SW_FINTA | Detail |
Funkcionality systému
Rezervace zboží
Obsluha pomocí tlačítka rezervace zákazníkovi namarkuje požadované zboží a vybere zálohovou platbu. Pokladna vytiskne rezervační účtenku s čárkový kódem. Tímto je zboží v systému rezervováno a není možné ho již prodat, nebo převést na jinou prodejnu. Přes vytištěnou účtenku s čárovým kódem pak dojde k vydání a doplacení rezervovaného zboží.
Dostupnost zboží
Po stisku tlačítka "?" dojde k navázání komunikace se serverem, kde je nainstalován SW Finta Centrála. Obsluha do vyhledávače zadá název, PLU, nebo kód EAN hledaného výrobku a dojde k vyfiltrování položek. Vybrané položky obsluha potvrdí a systém následně vyhledá kolik kusů daného zboží je skladem na jednotlivých prodejnách společnosti, nebo eventuálně na centrálním skladě. Tato funkce velmi zjednoduší práci obsluhy a celkově zrychlí odbavení zákazníka.
Zákaznické účty
Stále více používanou metodou péče o zákazníky jsou zákaznické věrnostní karty. Naše terminály jsou na příjem těchto karet vybaveny. Zákazník pak může mít v systému nastavenou určitou procentuální slevu, nebo odměnu za nákup v určité výši s nastavenou určitou dobu platnosti. Vše je samozřejmě propojeno s SW Finta Centrála, kde se data z jednotlivých provozů synchronizují.
Online prodeje
Pří uskutečněném prodeji zboží na provozovně systém okamžitě odešle na sever danou prodejku a SW Finta Centrála vystaví skladovou výdejku. Na výdejce je vidět z jaké prodejny je vystavena, jakou obsluhou byl zákazník odbaven, kdy a v jaký čas byl prodej uskutečněn. Tímto způsobem má obsluha, například v centrálním skladu, nebo v případě potřeby na jiných prodejnách online přehled o stavech všech skladů společnosti.
Příjem objednávky |
Přidání zákazníků |
Výber jednotlivých položek |
Výber jednotlivých položek |
Soubory ke stažení