Restaurace a hotelové komplexy
Speciální řešení pro provozvny potřebou přímého prodeje přes PLU a EAN, včetně řešení skladového hopodářství.
Představujeme Vám řešení určené speciálně pro provozy restaurací a hotelů. Systém je velmi variabilní a snadno se přizpůsobí i velkým provozům s několika stavebně oddělenými částmi, jako jsou například, salónky, zahrádky a v případě hotelů sportovní centra mimo ubytovací areál, atd.. Řešení nabízí nejen možnost kompletní evidence skladového hospodářství, ale i mnoho dalšího. Jedná se o velice efektivní řešení pro provozy s jedním a více středisky/sklady a příznivým poměrem cena / výkon.
Profesionální restaurační sestava
Celý systém řeší vše od vstupu surovin do skladu, přes centrální a podřízené skladové hospodářství. Samozřejmostí je kompletní evidence prodejů, jak receptur jídel a nápojů v reálném čase, tak přesné inventury a výsledky hospodaření jednotlivých středisek, nebo restaurace jako celku. V případě hotelového software je dbán důraz na přesnou evidenci vytíženosti jednotlivých pokojů.
Vlastnosti systému
Systém je schopen pojmout všechny skladové operace včetně inventur, denních/hodinových uzávěrek s dělením na jednotlivé obsluhy. Variabilita SW Finta spočívá i v široké možnosti připojitelných periferií. Mezi ně řadíme, mobilní terminály s mobilními tiskárnami, číšnické klíče, objednávkové displeje a mnoho dalšího. Toto nám umožní vyřídit objednávku přímo u obsluhovaného stolu.
Přínosy systému
Systém Vám tímto zjednoduší práci nejen při vyhodnocování ekonomických výsledků, ale především zrychlí a zpříjemní obsloužení zákazníka. Obsluha na konci každého dne, provede uzávěrku a systém zaeviduje všechny provedené prodeje a pohyby na skladových kartách. Majitel provozovny má nad celým systémem vzdálenou správu a to i přes internet, tudíž není nutná jedno přítomnost při běžných nejen skladových operacích.
Doporučená sestava
|
Pokladní terminál: | PT-6212 | Detail |
|
Skener čárových kódů: | ID VEGA-1010 | Detail |
|
Váha: | SM-500 DP | Detail |
|
Pokladní zásuvka: | E5415 | Detail |
|
Software: | SW_FINTA | Detail |
Funkcionality systému
Otevření a práce účty
Obsluha pomocí tlačítka "otevření účtu" zákazníkovi namarkuje objednávku. Objednávka se odešle ke zpracování. Objednávka automaticky odchází na bar, případně do kuchyně, kde tiskárna vytiskne na kuchyňské tiskárně. S účty, nebo jednotlivými položkami je možné libovolně manipulovat a přesouvat.
Hotelové funce
V případě hotelových provozů je dbán hlavní důraz na práci s obsazeností pokojů. Pro zaměstnance recepce je velmi jednoduché provést rezervaci nově ubytovaného hosta, vyúčtovat ukončený pobyt, případně přesouvat otevřené účty z restaurace na otevřený účet "pokoje". V případě potřeby managementu hotelu je možné vytisknout sestavu např. s kompletní obsazenosti hotelu dle vybraného data. Další tiskové sestavy usnadní například komunikace s PČR.
VIP zákazníci
Stále více používanou metodou péče o zákazníky jsou zákaznické věrnostní karty. Naše terminály jsou na příjem těchto karet vybaveny. Zákazník pak může mít v systému nastavenou určitou procentuální slevu, nebo odměnu odběr v určité výši. Systém umožňuje kreditový prodej, a různé varianty možných slev.
Denní uzávěrky a inventury
Při ukončení provozu je možnost uzavřít provoz formou denní uzávěrky. Tím se zaevidují veškeré vyúčtované položky a pro obsluhu znemožní jejich zpětná editace. Při inventuře si manager jednoduše vybere které položky, nebo skupiny položek chce kontrolovat a vygeneruje dokument. Obsluha zapíše aktuální stavy zásob a následně proběhne vlastní zaznamenání aktuálního stavu do SW Finta, která připravý inventurní list s ekonomickými výsledky za období od poslední inventury.
Příjem objednávky |
Přidání zákazníků |
Výber jednotlivých položek |
Výber jednotlivých položek |
Soubory ke stažení