Restaurace a hotelové komplexy

Speciální řešení pro provozvny potřebou přímého prodeje přes PLU a EAN, včetně řešení skladového hopodářství.

 

Představujeme Vám řešení určené speciálně pro provozy restaurací a hotelů. Systém je velmi variabilní a snadno se přizpůsobí i velkým provozům s několika stavebně oddělenými částmi, jako jsou například, salónky, zahrádky a v případě hotelů sportovní centra mimo ubytovací areál, atd.. Řešení nabízí nejen možnost kompletní evidence skladového hospodářství, ale i mnoho dalšího. Jedná se o velice efektivní řešení pro provozy s jedním a více středisky/sklady a příznivým poměrem cena / výkon

Profesionální restaurační sestava

instalacCelý systém řeší vše od vstupu surovin do skladu, přes centrální a podřízené skladové hospodářství. Samozřejmostí je kompletní evidence prodejů, jak receptur jídel a nápojů v reálném čase, tak přesné inventury a výsledky hospodaření jednotlivých středisek, nebo restaurace jako celku. V případě hotelového software je dbán důraz na přesnou evidenci vytíženosti jednotlivých pokojů.

 

blank img 530x380

Vlastnosti systému 

napadSystém je schopen pojmout všechny skladové operace včetně inventur, denních/hodinových uzávěrek s dělením na jednotlivé obsluhy. Variabilita SW Finta spočívá i v široké možnosti připojitelných periferií. Mezi ně řadíme, mobilní terminály s mobilními tiskárnami, číšnické klíče, objednávkové displeje a mnoho dalšího. Toto nám umožní vyřídit objednávku přímo u obsluhovaného stolu.

 

Přínosy systému 

progres

Systém Vám tímto zjednoduší práci nejen při vyhodnocování ekonomických výsledků, ale především zrychlí a zpříjemní obsloužení zákazníka. Obsluha na konci každého dne, provede uzávěrku a systém zaeviduje všechny provedené prodeje a pohyby na skladových kartách. Majitel provozovny má nad celým systémem vzdálenou správu a to i přes internet, tudíž není nutná jedno přítomnost při běžných nejen skladových operacích.

 

Doporučená sestava 

  •  
Pokladní terminál: PT-6212 Detail
  •  
Skener čárových kódů:  ID VEGA-1010   Detail
  •  
Váha: SM-500 DP Detail
  •  
Pokladní zásuvka: E5415 Detail
  •  
Software: SW_FINTA Detail

 


Funkcionality systému

Otevření a práce účty

rezervaceObsluha pomocí tlačítka "otevření účtu" zákazníkovi namarkuje objednávku. Objednávka se odešle ke zpracování. Objednávka automaticky odchází na bar, případně do kuchyně, kde tiskárna vytiskne na kuchyňské tiskárně. S účty, nebo jednotlivými položkami je možné libovolně manipulovat a přesouvat.

 

 

Hotelové funce

hotelV případě hotelových provozů je dbán hlavní důraz na práci s obsazeností pokojů. Pro zaměstnance recepce je velmi jednoduché provést rezervaci nově ubytovaného hosta, vyúčtovat ukončený pobyt, případně přesouvat otevřené účty z restaurace na otevřený účet "pokoje". V případě potřeby managementu hotelu je možné vytisknout sestavu např. s kompletní obsazenosti hotelu dle vybraného data. Další tiskové sestavy usnadní například komunikace s PČR.

VIP zákazníci

zakaz ucetStále více používanou metodou péče o zákazníky jsou zákaznické věrnostní karty. Naše terminály jsou na příjem těchto karet vybaveny. Zákazník pak může mít v systému nastavenou určitou procentuální slevu, nebo odměnu odběr v určité výši. Systém umožňuje kreditový prodej, a různé varianty možných slev.

 

 

Denní uzávěrky a inventury

uzaverkaPři ukončení provozu je možnost uzavřít provoz formou denní uzávěrky. Tím se zaevidují veškeré vyúčtované položky a pro obsluhu znemožní jejich zpětná editace. Při inventuře si manager jednoduše vybere které položky, nebo skupiny položek chce kontrolovat a vygeneruje dokument. Obsluha zapíše aktuální stavy zásob a následně proběhne vlastní zaznamenání aktuálního stavu do SW Finta, která připravý inventurní list s ekonomickými výsledky za období od poslední inventury.

 

  

 

blank img 800x600 blank img 800x600 blank img 800x600 blank img 800x600

 Příjem objednávky

 Přidání zákazníků

Výber jednotlivých položek

 Výber jednotlivých položek 

 


Soubory ke stažení